15 augusti 2010

Härligt och jobbigt på samma gång

Igår var jag på det finaste dopet jag varit på i hela mitt liv. visseligen har jag bara varit på 3 stycken, men ändå.
Det var min kusin Olas två tvillingsöner som skulle döpas.
Detta bidrog till att jag kom upp ur sängen redan 06.50, men det var det värt!


Efter själva dopet i kyrkan, åkte vi hem till Ola och åt smörgåstårta och vanlig tårta. jaa, allt var väldigt fint.
Nu har vi massor av små bebisar i släkten, närmare bestämt 8 stycken. fantastiskt.

när vi kommit från från bräkne-hoby, åkte mamma och jag till Öjavard och hälsade på Ingegerd & Eskil.
Dessutom hämtade vi min söta lilla katt som jag numera äger.
Jag har fortfarande inte bestämt riktigt vad den ska heta, men jag får gå runt och testa med olika namn nu i veckan och se hur det går!

Oskar och jag är dessutom grymma på intensivträning på låda för katten.
halledaah.
Lyckades visa hur man skulle göra så bra att hon utan svårigheter lyckats övermästra rädslan för lådan.
Fantastiskt.
Detta kommer bli super och inte alls lika knepigt som jag trodde det kunde bli.

Framförallt ska oskar få lite extra kärlek i dagens inlägg, bara för att han är så jäkla bra!



Inga kommentarer: