13 augusti 2010

två toppendagar

I onsdags begav jag mig hem mot blekinge för att fira Emmie 3 månader försent tillsammans med thaa girls!
Hade en guld värd kväll fylld med våfflor, morötter och galna snack.

Fler bilder kommer troligen läggas ut på fb när jag har tid

På kvällen hämtade pappsi mig och jag sov hos honom under natten.
Dagen därpå , alltså i torsdags, ringde mamma och sa att hon var påväg till Karlshamn för att lyssna på Tony och Annica när dom skulle sjunga lite. Så på brist på annat så slängde jag på mig lite kläder och blev upphämtad av henne.
Vi hade det allmänt bra, och så begav vi oss hem mot Kyrkhult och gjorde mat, muumss.

Nu kommer det mest fantastiska
för jag körde bil för första gången exakt 3 månader efter min 18:orsdag.
Grymt kul var det och det gick riktigt bra!
Synd att jag inte kom på den idén lite tidigare så jag hade haft hela sommarlovet..
Men peppen kom helt klart från Emmie som körde mig till vilbokshallen i onsdags!
den rackaren har både körkort och bil, och det om något är ju ballt.
Jag vill också vara ball, så nu ska jag börja köra bil! hah.

Inga kommentarer: