17 augusti 2010

Det slog mig precis, på torsdag börjar jag återigen i skolan.

Detta sommarlovet har gått så snabbt att det känns som om jag har åkt på ett bananskal hela vägen fram.
Helt galet.
Jag har tillbringat hela sommaren med dom jag älskar, och det känns helt fantastiskt!

Nu är jag trotsallt ganska förväntansfull över hur detta året kommer att se ut. Hallåå, jag går i 3:an nu!

Första studentfesten hålls nu redan på torsdag, ska bli spännande!
glasögon och mittbena, here I come!

Nu har jag tillochmed en katt att mysa med de timmar det känns hopplöst, så jag tror att det kommer bli ett bra år trotsallt!

Ååh! nu kom Oskar hem, han har varit på Netto och handlat mjöl, så nu ska vi baka scones så grannarna blir galna! en bra sak att göra när kattlådan har fått en lite för stark doft här i lägenheten.. haha..

Inga kommentarer: