20 juli 2010

inlägg nr 503

tänk att jag glömde mitt 500:rande inlägg. Helt klart värt ett jubileum-erbjudande, men pågrund av att jag missade detta, så får vi vänta tills det tusende.

Spelningen igår gick fenomenalt!
Fick ihop runt 100 kr var, vilken är en ganska bra slant för platsen där vi satt.
Jag är iaf grymt nöjd, och verkligen ett stort tack till alla familjemedlemmar som fanns där och stöttade!



Idag har oskar och jag varit på sjukhuset.
Låter sjukt allvarligt, men njaae, inte speciellt egentligen.
Var på blodcentralen och tog blodprover för blodgivningen jag ska inviga.
Allt verkade se bra ut, och kommer få kallelse i November om min första blodgivning.
Grymt spännande.
Oskar är en klippa på att hitta bra saker lite överallt, och på sjukhuset hittade han "egenvårdsguiden", en bok om sjukdommar och annat, som man kan behandla själv och sånt dära.
Grymt bra att ha liggande i lägenheten!

Efter sjukhusbesöket drog vi oss mot stan och kom inte hem fören 3.
Massa Myspys, minuter i provrum och även några fynd.
En randig ( såklart) Tunika och ett par trosor som matchar till Bh:n oskar redan köpt.
Vilken klippa som sagt.

Åt maat och så swiisch rann tiden iväg, och Oskar bestämde sig för att åka hem.
Behov av rena kalsonger!

Jag stannade hemma för jag är trött på att åka tåg.
Ikväll har jag gjort en gudomlig milkshake och ska snart sätta tänderna i melonen oskar har köpt till mig.

Är på jakt efter någon som vill följa med till stranden imorgon, men ingen verkar nappa. SUUUGEN???!


Gamla bilder är alltid kul

3 kommentarer:

Anna Höög sa...

Vad fina ni är på bilden! :)

Anna Höög sa...

Vad fina ni är på bilden! :)

JennyKarlsson sa...

framförallt, vad glada vi är på bilden. haha