18 juli 2010

häxan Jenny är tillbaka

Firandet för Stina och Miranda gick super!
Var underbart att få träffa tjejerna igen, och dessutom helst underbart att få festa tillsammans. Känns som om det var hundra år sedan sist.

Åt mat på Rosegarden, som får en 10 poängare av mig. Helst underbart!
Därefter hade vi en underbar kväll med skratt, taxi och lite kiss.
Det var super, och ett strålande avslut på årets kristianstaddagar.
Längtar tills allihopa har fyllt arton, så alla kan följa med på dessa utfärder!

massa kärlek till er.

Idag har Oskar och jag mest tagit det lugnt, och just nu är vi i Hallandsboda, för i morgon blir det en sista övning med Nyans, inför spelningen på måndag.
Ska bli grymt spännande, och nu har jag dessutom lite mer koll också.

För er som vill komma och kolla, spelar vi i karlskrona, utanför waynes coffee på Borgmästaregatan. Vi spelar mellan 10.00-14.00.
Ta gärna med en slant, för vi sitter nämligen med hatten i högsta hugg.. höhö.



Jag är en häxa bara för att jag är tjurig hela tiden, men det kan vi ta en annan gång.

Inga kommentarer: