16 juni 2010

När kameran blir glömd på hotellet..

Idag har jag inte tagit en enda bild, och det gör lite ont i hjärtat faktiskt.
Vi har legat och solat och badat och ätit glass hela dagen och verkligen bara tagit det lugnt.
Klara har nog tagit lite bilder dock, så dom kanske kommer upp imorgon.

Jag har insett att jag är en riktig så kallad Glasstjej! det finns då ingenting i världen som jag älskar så mycket som glass, muums.

Just det,
jag har fått ännu fler vita pigmentsförändringar på kroppen, såna som jag redan har över hela axlarna så jag ser ut som en salami på sommaren. Detta har spritt sig till resten av kroppen.. Dock inte alls lika tätt, men dom finns där..!
Förhoppningsvis är det bara tillfälligt. Jag är lite rädd att det kommer från Pencillinet, doktorn sa att jag kunde vara i solen, men man vet ju aldrig..

Nåväl.
Idag har jag ätit det godaste köttet jag ätit på länge, det slog tillochmed Martini (Där jag och tjejerna åt på skolavslutningen) och då höll jag på att trilla genom golvet så gott det var.
kanon.

Imorgon åker vi in till Chania, skulel gjort det idag, men det får bli imorgon istället. Måste fixa med vykort också! det får inte glömmas!!


Här är iaf en bild på hotellet, tagen kvällen vi kom

Inga kommentarer: