17 juni 2010

Fri som en fågel, fri från en fågel

Åter igen på hotellet efter en härlig dag fylld med sol och bad.
Lena har fortfarande inte fått som hon velat, vi har alltså fortfarande inte varit i Chania.

Idag har jag haft kameran med mig, både vi havet och vid poolen.
Nu börjar oskar bli frisk också, nu när vi snart ska åka hem. så typiskt honom. höhö.
så idag har det varit en hel del håll igång och vi har köpt en hel vattenmelon som vi har gröpt ur med hjälp av en smörkniv. tummen upp!

Mitt på dagen blev Oskar sugen på ballerina kladdkaka, så vi gick på jakt och fann det direkt.
kanon med eu-länder som har koll på sina turister och vad dom gillar.

Om 48 sitter vi på flyget påväg hem, det påminde oskar mig om precis.
kanon... eller nej.

Här kommer lite bilder från dagen, luta dig tillbaka och njut!









1 kommentar:

Feffs sa...

Ni borde åka till Chania, där är extremt vackert, det är mitt tips i alla fall, ni kommer verkligen missa något om ni inte åker dit!