15 juni 2010

Ja jag är galen i glass!

Här sitter jag med min brända hud, livet är underbart

Vad har vi hunnit med idag?
Jooo..
Frulle som vanligt, Oskar och jag tog det allmänt lugnt, för han mår fortfarande kasst.
Medan de andra begav sig ner till havet, stannade vi kvar, men jag blev varm och la mig och läste nere vid poolen.
Efter någon timme saknade jag oskar igen och satte mig under balkongen en stund.
Som jag sa tidigare, så kastade vi ner en av balkongstolarna, och hissade sedan upp den igen med hjälp av laddningssladden till datorn.
Gick hur bra som helst!
Efter många om och men gick jag ner till havet för att leka lite med de andra, medan Oskar stannade på hotellrummet.
Stannade där nere i någon timme innan vi bestämde oss för att gå tillbaka till poolen och gassa, då sanden på stranden är så varm att det bränns under fötterna.

badade, solade, åt glass, badade, solade, badade och så in i skuggan.


Runt fem begav vi oss inåt och Oskar och jag spelade lite kort och tog det lugnt en stund.
runt 7 gick vi in mot stan och satte oss på en resturang som hade torrt bröd.. Lite småtrist men det gick lätt ner iaf.
Köpte lite godis och kaffe i "kaffestugan" som faktiskt är svensk ( man kan till och med beställa svenska våfflor) och sen gick vi med snabba steg till Hotellet.

Spelade skipbo allihopa och så ner i sängen.

Imorgon åker vi in till Chania och så får vi se vad vi hittar på där!
Jag är sugen på glass, vilket fall som helst..



1 kommentar:

Stina sa...

Gud va härligt det ser ut på bilderna! Vad hade inte jag gett för en pool och 30 grader i skuggan?!