6 juni 2010

I Lund leker livet

Här sitter jag tillsammans med familjen Hansen och tittar igenom alla fotona, det hela började med att oskar ville se sina operationsbilder, och sen kom låda efter låda fram, och nu sitter vi här med foton upp till öronen.

Idag har oskar och jag haft lite äventyr hela dagen.
Vi åt frulle ute i trädgården och insåg först när vi ätit klart att det var påtok för kallt att sitta ute.
Solen kom fram och vi gick på jakt efter jordgubbar, men lyckades inte hitta några svenska, och då får det vara. Förresten, här i Lund är jordgubbarna jättedyra mot resten av världen, under högsäsong kostar dom runt 50-lappen.

Väl hemma smaskade vi på den nyinköpta glassen med cocktailfrukt och muums för det.
Oskar fick nog och så stod vi på gräsmattan klädda i badkläder, för nu var det dags för krig! Inte lika allvarligt som det låter, men tillräckligt spännande för att nämnas! självklart förlorade jag och det hela slutade med att jag var genomblöt och såg ut som en dränkt katt. Glömde jag nämna att det var vattenkrig vi hade?

Grillad korv smakar mums och så sitter vi nu här med fotona uppe till öronen, men det vet ni ju redan om.

Här kommer lite mysiga bilder på oskar




Inga kommentarer: