5 juni 2010

Hejsan hoppsan Lillebror!

I fredags spelade vi brännboll mot treorna, och bara för att dom snart tar studenten gav vi dom vinsten... hehe.

Men jag har ingen, men jag heter ju iaf Karlsson!
Hade sista provet i Kultur&Idéhistoria, och jag tror helt klart att det gick bra!
Tog mitt pick och pack, vill säga en stor resväska och begav mig till tåget som jag nästan missade pågrund av en man som inte förstod att automaten inte kunde ta kort, fast att det stod med stora bokstäver över hela skärmen.
Framme i Lund träffade jag Oskar som var lika glad som vanligt.
Begav oss in mot stan, köpte glass och mös på stortorget som alla andra av Lunds invånare.

Myspys.

Väl hemma hos familjen Hansen lämnade oskar och jag bara det goda brödet som för övrigt får det att vattnas i munnen bara av att tänka på det, och stack vidare till Gunnesboskolan där vi träffade Kajsa & Malin, och tittade på Cabarén. Spännande på alla sätt!
Sen någongång under natten somnade vi, och swiiisch var det en ny dag

Idag
har vi följt med Hans och köpt blandannat en toalettstol, och så allt annat som behövs i det nyrenoverade badrummet som inte är klart än.
Därefter behövde Klara handla, och vi hängde med som små läderlappar och jag fick faktiskt med mig en ny behå ( en gåva från min kära pojkvän), Badtofflor, strumpor och två randiga tröjor.
Jag är laddad inför Kretaresan!
Tillbaka hemma stannade vi inte speciellt länge heller, utan hoppade på cyklarna och cyklade till stadsparken och tittade på ung på scen, spännande!
Tog en sväng i Parken, och så hoppade vi på cyklarna igen, köpte läsk och lökringar, Oskar ger det en chans till, och så kom vi hem där grillningen var i full gång, och åt good mat, och här sitter vi nu.
Ikväll vet jag inte riktigt vad vi kommer hitta på, men det blir säkert något spännande av det också!



Förövrigt älskar jag oskar, precis lika mycket som alltid!
pusspuss på dig min egna stjärna

Inga kommentarer: