2 juni 2010

Vilken härlig dag, lalalalaaaa

Trodde aldrig att jag skulle komma upp imorse, men upp kom jag och tur var väl det!
Gick galant på historia-provet, ännu ett steg närmare sommarlovet!
sen låg vi och gosade i Tivoliparken i någon timme innan vi hade engelska.
Där gjorde vi en pratlek, skulle jag nog kalla det, och gaaalet vad roligt det var!
Felicia, do you want to talk in the kitchen??
Dessutom lämnade vi in engelska-böckerna, vilket självklart betyder, ÄNNU ETT STEG NÄRMARE SOMMARLOV!
Nåväl. Därefter skulle vi övat med ensemblen, men så blev det såklart inte eftersom att vi aldrig är alla, och det är jag så sjukt trött på !!
Så jag gosade ännu lite till i tivoliparken med hundra miljoner studenter, för idag är det skattjakt. Fick grymt mycket sommarkänsla och jag längtar så sjukt mycket tills jag säger hejdå för denna terminen och ger mig ut på nya äventyr! Jag känner på mig att denna sommaren kommer bli oförglömlig!

Jag är bränd, och jag gillar det.
Det är trotsallt ett bra tecken på att sommaren är nära.
men nu behöver jag kyla ner mig i lite after sun och därefter dricka kallt på balkongen.
Jag har inga prov i röven längre, iaf inga jag kan plugga till, NJUUUUUUT

Inga kommentarer: