23 maj 2010

..och swiisch ner i diket

Igår hämtade oskar och jag mopeden som stått och samlat damm hos Ingegerd, bokstavligt talat.
Jag har insett att jag är en grym förare, och att jag kommer kicka ass så fort jag börjar köra bil, men jag har bara inte börjat ännu.
Körde runt i hela världen för att ladda upp batteriet som var helt dött.
till Kyrkhultar´n och handlade glass, och till Aborramålasjön för att ta oss ett dopp.

Vilka äventyr
, och mest spännande var det när oskar körde och la full gas i en sväng så vi åkte ner i ett dike på åkern.. Nu måste jag tvätta mina skor, men farligare var det inte.

Idag ska jag och min kära bror, som fyller 23 år idag (!) ha släktkalas, och det glädjer mig att den största delen kommer!
Ikväll åker jag hem till Kristianstad igen och njuter av att titta på 288 kanaler på mina lilla tv.

Inga kommentarer: