20 maj 2010

När tvätten är i maskinen upptäcker jag en ny värld

Efter att ha pillat med boxern i några minuter, fick den slutligen liv, och jag upptäckte en helt ny värld.
I några veckor kommer jag ha 288 kanaler, varav några är Disney Channel, Nickelodion m.m!
Som barnprogramstoking är jag överlycklig och skulle nästan vilja ligga hemma och njuta i sängen hela dagen imorgon, men det funkar ju inte riktigt med verkligheten!

Oskar klarade nationella B i matte, så jäkla duktig! nu vill jag veta hur det gick för mig, riktigt spänd på resultatet!

I helgen åker jag och Ogge till Blajkingäh, och myser, leker med galna kusiner och har kalas!
Kommer nog bli en strålande helg, och man ska ju inte glömma Holje-marknad. haha.. nåväl, det blir kanske en sväng dit också.

Nu ska jag packa inför imorgon, och springa ner och hämta tvätten, och ligga och njuta i sängen till svampbob-jinglet!

Inga kommentarer: