19 maj 2010

Från filt till betong

Dagarna har rullat, och jag med dem.
I tisdags var det nationella som jag köttade mig igenom med mängder av socker.
Idag hade jag sluttenta i GEMU som gick fruktansvärt bra!
på tal om det är jag sjuuuukt besviken, men nog talat om det..
Efter skolan, stannade vi kvar och lekte sommar. Spelade kubb och kort och vid 15.30 tittade vi på musikal och därefter hoppade jag och miranda på cyklarna och bestämde oss för att ha en picknick.
Handlade lite varor på vår kära närbutik Netto, och började med maten.
Kycklinggryta Alá Levin var det som stod på receptet och swiiisch så var det klart.
Men molnen kom från ingen stans och vi beslöt oss för att hålla vår picknick på Balkongen istället.
Riktigt mysigt en sån trist onsdagskväll.

1 timme försent kommer miranda på att hon har tvätt i maskinen och vi springer ner och arbetar en stund.
sen kommer mats och vi fixar mirres kanaler. vilken tur hon har som kan se scrubs hela natten nu.

Mina axlar bränner, mitt öra värker och mina ben värker ännu mer.
En ny dag imorgon och då hoppas jag att jag är på topp!
woohoo

1 kommentar:

miranda sa...

Jag tänkter inte se på scrubs, jag ska lätt se på alla barnkanaler!