21 januari 2010

skolan har ingen lag

wow, denna dagen har inte varit nådig, det vill jag säga!
Kom till skolan, hade en mixer-genomgång och sen gick vi och fikade på fenix i nästan 2 timmar.
På svenskan startades det diskutioner, det var spännande och Henning säger ord jag inte förstår.
därefter var det rus till sånglektionen som gick hur bra som helst.
Det har varit ett himla tjat om jag och barn idag, Johanna ville att jag skulle sjunga en sång till min 3 månaders döda dotter som blivit kidnappad och dödad, jacob ville att jag skulle bli hans mamma för dagen för han behövde kärlek, och Johannes sa, Jenny, tänk när vi sitter såhär om 20 år med våra barn i knät.
halleda säger jag.
Därefter var det Scmu och vi får saker gjort trotsallt!
sjöng lite, räknade takter, lyssnade på medley, klippte medley, räknade skalor och annat!
Jo det gick bra.
Miranda och jag som alltid jobbar över, kom inte ifrån skolan fören h, halv 6.
Därefter köpte jag en välbehövlig bagväska och sen cyklade jag en kall resa hem.


Nu sitter ni kanske och funderar där hemma " nejmen Jeny, nu glömde du allt att skriva ut när du åt middag" Men det ska jag förklara klart och tydlig för er, IDAG HAR JAG INTE ÄTIT NÅGON MIDDAG, FÖR MIN SÅNGLEKTION HAR EN SÅN KASS TID ATT JAG INTE HAR TID TILL ATT ÄTA PÅ HELA DAGEN!
den ni..
så jag har svältit hela dagen idag.

Nu ska jag packa för imorgon åker jag till Karlskrona.

1 kommentar:

Hansen sa...

jag älskar dig Jenny Charlotta Karlsson

och sakknar dig väldigt mycket

du är min och bara MIN