31 januari 2010

Jag är inte död, har bara slängt hjärnan i toan

Nu har jag inte bloggat på mer än en vecka så nu har jag säkert tappat 10 000 läsare.
pfft, nej, nu skojade jag, jag har nog 3.


Får kanske bli en snabb sammanfattning dåra.
Helgen i Karlskrona var hur bra som helst, och jag var så glad över att äntligen få träffa emelie och sarah igen.
Vi hade det bra, trots små komplikationer.

Därefter var veckan i skolan inte okej någonstans.
Helvete med ensembelläraren och prov hit och dit.
och allmänt stressad i följd av matlust-brist.

Och denna helgen har varit helt underbar.
Oskar kom till mig på torsdagskvällen och jag hoppade av lycka.
efter att inte ha träffats på 2 veckor hade vi en del att ta igen.
Under lördagen kom stina, Johanna, Olivia, hugo och Felicia till oss och vi hade en liten mysig spelkväll, och det urartade kanske lite mot slutet.
Men kul hade vi och oskar och jag blev trötta.
detta ledde till att vi inte kom upp på riktigt fören halv 4 dagen därpå.
visst åt vi frukost vid 11, men därefter låg vi och tittade på tv och vi somnade båda två på golvet och sov i två timmar.
Innan oskar skulle hoppa på tåget tog vi en vända till burger king, för oskar var så sugen på chrispy chicken att det kittlades i fingrarna på honom.,
Han hoppade på tåget och jag begav mig mot bussarna.
fick följe av Kusin Evelina som skulle till intenatet i Ystad, hon om någon åker en bit varje helg!

Efter att ha övat på matten så ska jag nu lägga mig till rätta och titta på Wallander

Inga kommentarer: