20 januari 2010

jag är musiker och här är mina mästerverk

Vi har det jättekul här i kristianstad, min lägenhet, i mitt kök i mina nyflyttade sängar.
det är spännande att ha sängen i köket!
Nära till att hämta mat.

Ikväll har vi spelat Buzz, ätit negerbullar, ätit levermackor och spelar och sjungit.
På tisdagar är man fin i kanten, det säger Miranda.

Livekosert, För jag är Kenny:

Dom brukade kalla mig för Jenny Jensan och annat
Det finns så många namn att kalla mig
Men det enda rätt och det ni ska kalla mig
Det är Kenny Jarlsson

Du kan kalla mig för hora och pastill
Jag har kallats mycket i mitt liv
En gång blev jag kallad för sill
Dom skulle veta vem jag är
men med mig gör man ingen affär
Jag är större än dom största
Och jag heter inte Gösta

Refräng
För jag är Kenny
KEEEENNNYyyyyyiiiiee
Jag är Kenny
Kenny Jarlsson
Och jag har ingen kalsong på min rumpa
som stora hjältar i vår värld
min rumpaaaaa den vill inte skumpa

Mellanspel

Vår värld värld är jättestor och maffig
Men min köttfärs är bara stor och slaffig
Jag vet att ni mina fans är konstig
när jag skriver om så ovesentliga saker
för oss, för oss vanliga människa här i Sverige
Vi har våra I-landsprobem
Vi klagar på våra långsamma moden
När vi egentligen vill ha ett nyare diadem
från Glitter

Refräng
För jag är Kenny
KEEEENNNYyyyyyiiiiee
Jag är Kenny
Kenny Jarlsson
Och jag har ingen kalsong på min rumpa
som stora hjältar i vår värld
min rumpaaaaa den vill inte skumpa

Och snälla snällla snälla
jag ber dig snälla
kan du inte ha en rumpa i en strumpa

SLUT

Klockan i ett och här är Ekot


OCH HÄR ÄR NR TVÅ !


Den kvällen jag ville bli en delfin - Kenny Jarlsson

miranda har hundramilojoner tår,
hon är speciell för hon har orange hår
hon står på hä på vår jöttestpra äng,
men det har egentligen ingen stor poäng
och rebecca vad ska hända nu igen,
och du är så va´cker när du liggeri min säng,
jag önskar så att jag får vara din vän,

men det kan jag inte nu för jag är hungrig,
för jag är hungrig, huuuungrig,
jag får ingen mat men jag var lyckig då,
för då var jag smal,

min mattelärare heter carl
han skämtar som en gammal banan,
och bertil han kan inte alfabtet,
för att han har något äckligt i öronen.

för jag var hungig,
ni kan inte förstå min hunger,
jag var hungrig, huuungrig,
men jag var lycklig då,
för på den tiden var jag väldigt smal.
Det var den tiden folk tyckte jag var fin,
det var också då jag ville vara delfin,

Men miranda står där står på sin äng,
och sjunger till dom fåglarna som äter på min säng.
För dom är hungriga som jag,
huuungriga precis som du och jag,
Jag önskar jag var så som du.
DDUUUU.
Att slippa bli stor och tjock, lika tjock som nalle puh.
För miranda hon var vacker hon var smal som en banan.
För hennes pappa är danslärare i stan.

Inga kommentarer: