13 januari 2010

När man väl börjat är man fast

Nu är golvet fint här i lägenheten! blev hur bra som helst.
den 20 ska det slipas om i vardagsrummet också, så nu rullar det på.
Troligen är dom trötta på mitt tjat varannan vecka om att dom faktiskt lovat i kontraktet att lägenheten skulle renoveras innan 2010.
har jag inte fel så är det ju faktik så att 2010 har börjat, och då ha jag väl min rätt till at klaga, antar jag.

3 dagar i skolan har gått och jag är faktiskt redan trött på det !
Känns som om inget nytt händer utan att allt rullar på som vanligt.

Igår fick jag reda på att David ville att jag skulle sjunga med the gang till nästa ES-konsert, så så får det bli.
Sitter och stenövar på den långa texten nu. och att jag aldrig hört låten förut är ju verkligen tummen upp!
Men det går bra, det känns bra, och det kommer bli super!

Skulle fotas idag med Rasmus, men självklart blev inte det av, och det kommer det nog inte bli fören sommaren. Nåväl, det är inte mitt projektarbete..

Nu ska jag plugga järnet med matten och sången, sen ska jag lägga mig tidigt!

Just det, hade en sjuk dröm inatt, det var riktigt hemskt.
Det kom lava från mina väggar i lägenheten och jag blev jätterädd och varm, så jag sprang och öppnade balkongsdörren på vid gavel och la mig i mitten av vardagsrummet, i drömmen en liten klippa, för att rädda mitt liv.
Jag drog av mig min sovtröja och mysbyxor och låg där i kylan.
runt 5-6 vaknar jag av att jag håller på att frysa ihjäl och är smålila över hela kroppen.
Det var längesen jag gick i sömnen nu, och jag hoppas på att det kommer ta långt tid till tills jag gör det!

Inga kommentarer: