6 januari 2010

När man svävar på de rosa dröm-molnen

från 28 december till 6 januari
efter att inte ha kunnat träffats på nästan två veckor, pågrund av sjuka och skidåkning, tog vi igen tiden med ett nästan lika långt möte.

Jag har haft
10 helt underbara dagar tillsammans med Oskar.
Och vårt första Nyår tillsammans var också suveränt!
jag ligger på de stora rosa molnen och bara njuter av livet.
Jag är förälskad upp till öronen, lycklig och lättad över att äntligen träffat någon som verkligen älskar mig för den jag är, står ut med mina brister och verkligen kan ha roligt tillsammans med mig!

Jag behöver inte dölja någonting för dig, för med dig kan jag fullt ut vara mig själv.
Jag kan berätta allt jag har inom mig för dig, för du sitter gärna och lyssnar.

Jag försöker förklara, men allt blir suddigt.
Min kärlek till dig går inte att berättas med ord,
Den måste kännas.

Du är allt jag någonsin önskat
Du är allt jag någonsin drömt
du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
du är den som får mig le
all min kärlek får du bära
hela livet vill jag ge

Inga kommentarer: