7 januari 2010

Kom ja kom i stugan min

.. räck mig handen din

Finns inget bättre än att få oväntat besök!
Vaknade sent pågrund utav att jag inte kunde somna igårkväll. anledningen till det är att jag inte är van vid att sova ensam.
väl uppe, gick jag ner till netto och pantade och handlade lite frukost.
gjorde en kopp te och satt mig vid tv:n och åt.
Och på något vis kom jag fram till att jag skulle ta mig en harrypotter runda.
Och där satt jag, i 3 timmar och spelade det där beroendeframkallande ps spelet!
Bestämde mig för att ut och gå en sväng istället och sagt och gjort.
Sen går jag mot sophuset för att slänga lite, och då kommer mammas huvud upp mellan bilarna!
jag visste att hon skulle komma, men att hon bara ploppade upp sådär var ju hur kul som helst!

Vi fikade på min nygjorda kladdkaka och sen kom mamma på idén med att åka och handla, vilket vi gjorde.
I kassan ringde Olivia till mig och berättade att hon och rebecca stod utanför min lägenhet och tänkte hälsa på en stund.
Så vi åkte hem mamma och jag, Sa adjö, sen åkte hon vidare hemåt!

Rebecca och Olivia stannade ungefär en timme, sen skulle de hem.
Underbart att få en liten pratstund med er iaf! har inte sett er sen skolan slutade!

När de lämnade mig spelade jag lite harrypotter till, i 3 timmar till.
Grejen är den att jag fastnar på samma grej hela tiden, och om jag inte kalrar det kan jag inte komma vidare.
Då tar allting lite längre tid!

förövrigt fortsätter min tröstätning, för jag saknar Oskar som bara den!
dessutom är det -30 grader i Idre och stackarna i liften satt fast i 2 timmar!
Ska tilläggas att det var blåst också.
jag hade nog dött!

har ingenting för mig imorgon mer än att jag ska lämna tillbaka en kjol i stan!
Är det någon som har vägarna förbi är det bara att slå en pling!
<3

Inga kommentarer: