4 januari 2010

det är en glad Jenny som talar idag

Det är inte alla som sitter uppe till 03.30 och spelar Monopol om nätterna.
men det gör jag och Oskar, men vi hade kunnat hålla på en god stund till, om inte jag klagat på hur tråkigt jag tyckte det var.


Idag har vi varit i stan största delen av dagen, skulle vaknat senast 11, men klockan ringde inte och vi öppnade inte ögonen fören 13.14.
snabbt och lätt gjorde vi oss klara, och Oskar åt pasta och kycklinggryta till frukost, vilken kille!

lagerhaus är en guldgruva där det finns mängder av skatter att hämta, och jag lyckades ännu en gång att älska den affären!
smörknivar, schampoohållare, tandborsthållare och annat smått och gott.
Och så hittade två härliga tröjor på Gina också, det är också en guldgruva.

Under kvällen idag har oskar och jag spelat lite spel tillsammans med Klara och hennes kompisar och tittat film.
Livet leker, men imorgon ska jag troligen dra mig hemåt.

Inga kommentarer: