22 november 2009

söndag

Era reaktioner på min dröm var ju spännande. Jag ska nog följa era råd, jag ska söka hjälp för mina drömmar, typ.

denna helgen har varit underbar.
I fredes kom Oskar och Hugo till skolan. Det gjorde mig glad, några extra timmar tillsammans med älsklingspojken.
Under fredagen tog vi det ganska lugnt, lagade mat och pastan såg ut som gröt.

I lördags kom Ingegerd och Hampus hit, och vi lev bjudna på mat i stan. och så hade brandmännen godisregn på torget och det var väldigt uppskattat av Hampus.
vi gick hem till mig och åt kladdkaka och lekte på lekplatsen.
det var himla trevligt!
På kvällen hade vi glömt handla mat, och affärerna var stängda så vi fick nödhandla en pizza.
Kollade på film under kvällen.

Och Idag, söndag åt vi stoor frukost och tittade på kalle blomkvist, suveränt.
vid 15 åker Oskar hem och efter det måste jag plugga.

KÄRLEK

Inga kommentarer: