25 november 2009

kämpat som en gris

det är det jag har gjort denna hemska helvetesvecka!
jag vet, det är bara onsdag, men när onsdagen över så är det bara att andas ut!
Nu är det bara redovisningen om svenskaboken som är kvar, sen är jag redo för helg!

Lägenheten har varit en katastrof denna veckan, och igår när den sista tallriken tog slut, och den middagen fick äta med sked, kände jag att det nog var dags att städa och diska lite.
Men inte igår, för då pluggade jag exakt heela långa dagen.
förutom när jag och miranda ritade i räknehäftet till matten.. men det är en lång historia.

Så idag städade jag, underbart! och som belöning gjorde jag en jordgubbspaj som bidrog med lite ny disk.
Ikväll är det jag och Olivia som sitter hemma i varsitt hem, medan de andra tittar på New moon på bio.
För det första är det verkligen inte min grej av filmer.
för det andra så har jag verkligen inga pengar.

Imorgon eller på fredag MÅSTE jag hitta en present för 50 kr till julbaket i helgen.
Gud vad det ska bli roligt!

Inga kommentarer: