1 december 2009

den första december

Ännu en gång har vi bytt månad, idag är det den 1 december.
Jag har ätit två chokladbitar från mina chokladkalendrar, och sitter och äter frukost brevid min prynadstomte som än så länge är mitt enda julpynt.
Denna veckan planerar jag att inhandla så många julklappar som möjligt, för jag har en hel del att handla.
Till helgen åker jag och Oskar till Blekinge, och vi i lusselaget har vår sista övning innan julskyltningen som äger rum på söndag.

Jag saknar verkligen oskar, och vill verkligen tillbringa tid med honom, men den tiden verkar ju aldrig komma!

som vanligt har jag saker upp till halsen att göra, på måndag är det terminsuppspel för både piano och sång, plus konserten på kvällen.. jag kommer vara helt slut.
Men man får tänka positivt, snart är det jullov och då åker jag upp till idre och tillbringar lite mer än en vecka tillsammans med världens bästa storasyster och thorellfamiljen! jag längtar verkligen.

Nu har klockan blivit allt för mycket, jag måste cykla till skolan nu.
hejhopp

Inga kommentarer: