19 november 2009

det var det sjukaste på länge

Alla ni som känner mig vet att jag har en del konstiga drömmar när jag sover.
denna slog nog priset!


jag gick runt i lägenheten och kände mig lite snurrig, och jag kunde inte förstå varför.
Jag gick ut och tittade upp mott min balkong, då svingas huset runt av vinden och hela huset böjs och vrids. ( detta är självklart för att det blåste så sjukt mycket i gårkväll).
Jag stod och tittade ett långt tag innan jag tog fram mobilen för att filma det, för det var ju helt fantastiskt att lägenheten kunde göra så!
Då kommer kyrkhult kyrka förbi, precis på samma sätt som greveholmstornet åker iväg med sprak och prinsessan.
Detta måste jag givetvis filma, och jag tyckades få med det!
Då kommer Marta från klassen hoppande och skriker att min lägenhet har rasat och blivit invaderad av troll.
Så vi springer dit och där är dom, alla troll i världen och dom skriker: " Trollen demonstrerar, vi troll vi har fått nog, trollen vill ha trygghet här i sin egen båt, hmm"l. ( Jag hade haft tv:n på under natten och säkerligen har låten om fötterna demostrerar kommit upp och ringlat sig in i min dröm).
Jag gör allt för att få tillbaka iaf mitt rum i lägenheten, men då måste jag tjäna trollprinsen, och det var något jag verkligen inte ville, för han hade världens böld på näsan


När jag vaknade bläddrade jag snabbt in på kameravideos, jag var så säker på att jag hade fått det på film!

3 kommentarer:

FasterA sa...

Hm.. Jenny.... Du borde kanske söka för det här...

Leo sa...

vet inte vilka piller du tar, men jag tar 2!

Feffs sa...

Hahahaha fruktansvärt kul!!!