2 november 2009

humörsvängningar i högsta grad

det finns inget jag hatar som humörsvängningar, jag har inte en aning om var jag har mig själv idag.
Är glad större delen av dag, blir arg och allmänt sur.
När jag kommer hem fårn skolan vill jag bara lägga mig och dö och föralltid slippa allt som livet innebär.
Inser att jag älskar mitt liv och springer runt och sjunger lite, när det plötsligt kommer över mig att jag har massa saker som måste göras och jag blir stressad och spagetti i hela kroppen.
Inser att jag har glass i frysen som oskar köpt och lyser några minuter.
sitter och funderar på att jag aldrig presterar tillräckligt och att jag aldrig kommer klara skolan om jag aldrig lyckas med någonting.

bestämmer mig för att dö igen.

Nu ska jag titta på halv åtta hos mig och hoppas på att det kan spira lite glädje i mitt liv.

Inga kommentarer: