3 november 2009

3 månader i paradiset med prinsen i mitt liv

För 2 minuter sedan hade jag verkligen ingen lust att lägga dagens avtryck i bloggen.
Men sen läste jag Mirandas blogg och insåg att jag inte kan lämna detta oberättat.

Miranda och jag tillbringar vår tisdagskväll framför tv:n, i varsin lägenhet som i stora drag ser ungefär likadana ut. Vi tittar på samma program och skrattar i takt till Helges roliga vitsar om älgkött och katt-tavlor.

Plötsligt inser jag att jag har en hel del att berätta
Idag firar jag och Oskar 3 månader, och jag är riktigt lycklig.
Kalla mig tjatig, för jag vet att jag berättar hela tiden hur mycket jag saknar, längtar och älskar Oskar, men det kan jag inte hjälpa att han är så bra, så jag blir helt till mig så fort jag tänker på honom!

Det eftertraktade vaccinet sitter nu i min arm och arbetar sig igenom min kropp, och den enda bivärkningen jag har fått änsålänge är lite konstgjord träningsvärk, för jag har verkligen itne rört på mig.
Imorgon kanske jag börjar gå baklänges och ha ryck i hela kroppen, vem vet, det får framtiden berätta. Men jag är verkligen inte den som är skraj för sånhär.

förövrigt behöver jag införskaffa mig en vinterjacka för nu är det snorkallt ute!
nej, min höst/vår/sommar jacka funkar verkligen inte på vintern..

NU SKA JAG TITTA PÅ ÄNTLIGEN HEMMA

Inga kommentarer: