21 oktober 2009

Shallaloobloomolombo

eller vad det var Pontus sjöng igår..
Det är iaf orsaken till att jag mår så kasst som jag gör idag.
Min trumhinna har spruckit och jag har en massa äcklig medicin att äta och droppa i mig.
Dessutom måste jag bära mössa imorgon iskolan fast att jag inte trivs i det över huvudtaget.

Nåväl, snart är det lov, och då har jag fullt upp varje dag, tjoflöjt alltså.

Snart är det fredag och då ska flickebarnen komma hit och umgås med mig och vi ska spela alfapet.
Jag är jättesugen på att spela det nu, men det är nog inte så kul att göra det alldeles ensam.
Nåväl.

Ikväll är det bonde söker fru på tv, och eftersom jag alltid tittar på program som jag i min ålder inte borde titta på, så tänker jag sitta bänkad framför tv:n.

hejhej

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tjoflöjt vad det går undan! PUSS Ses snaert <3