25 oktober 2009

När huvudet känns tomt

De senaste dagarna har jag inte känt mig sugen på att skriva, huvudet är liksom tomt på något vis.
Men vad har jag då haft för mig?
Jo, i fredags kom Stina, Miranda, Olivia och Rebecca hit, och vi hade lite fredagsmys.
tittade på Idol och pratade en hel del.
Spelade även alfapet i några minuter, sen blir filmen vi slagit på så intressant, så vi slutade plötsligt spela.
Under natten pratade jag i sömne och satt mig tydligen upp i sängen och sa klart och tydligt " Nåväl".
det ordet har verkligen fastnat i huvudet för mig.
Under lördagen, efter att alla åkt hem, åkte jag in till stan och kollade rundor lite.
Träffade Linda, men vi hann inte prata så mycket.
Äntligen har jag köpt en ny rakhyvel. wooho...
Köpte lite mat också, som tack vare att mamma och pappa är så underbara.

tillbringade kvällen framför tv:n och tog det allmänt lugnt.
Oskar ringde lite då och då, jag älskar verkligen den killen!
Äntligen har Oskar och Hugo kommit på vad dom ska ha på sig på maskeraden och det var väldigt lättande för dom!

min jakt efter en Zorrohat, Svart mask och svart mantel är fortfarande i full gång, och har du något att erbjuda till mig så vore det hur bra som helst!

Idag kommer lottapotta hit och vi ska förhoppningsvis ha en massa skoj, som vanligt! :)

Inga kommentarer: