8 oktober 2009

Efter en veckas internetuppehåll

Är jag nu tillbaka, och tänker berätta om min händelserika vecka.

Måndag: Oskar stannade hos mig, och jag hade det himla bra.
inte alls lust att gå till skolan. Ugnen gick sönder när vi gjorde hemmagjor pizza, så det blev att slänga den maten och göra Falukorv, beaniessås och Pennepasta, förvånadsvärt gott.
Oskar åkte hem på kvällen och jag fick en spännande hemfärd till lägenheten, usch, jag gillar inte Dirty Old Man...

Tisdag: Skola som vanligt och Ensemblen var riktigt rolig.
Fick veta av Rasmus att jag blir modell till deras Projektarbete, nice.
Glömde mitt Matkort så fick cykla hem snabbt och äta, och cykla tillbaka.
På engelskan kollade vi på en hemsk film, som gjorde mig lite illamående.
På idrotten övade vi bågskytte och det var spännande.
Kom hem och tog det allmänt lugnt.

Onsdag:
Fick ett nytt historaarbte att starta med.
Kände mig inte allmänt duktig i skolan och ville duscha hela dagen.
Väl hemma gjorde jag mat och det var gott.
På kvällen kom Stina, Miranda och Feffs, trevligt.

NU har jag itne tid att skriva mer, ska lämna lappen om STIM. Hejhej

Inga kommentarer: