9 oktober 2009

Äntligen

sitter jag med min egna rosa minidator framför mig.
Äntligen sitter jag på golvet i Oskars hus.
Äntligen får jag tillbringa min helg igen tillsammans med honom.

Jo, jag gillar läget.
tyvärr har jag inga bilder på datorn för tillfället, men jag lovar att dom ska ploppa upp snart!

Dessutom börjar jag få lite mer ordning i lägenheten nu, så ett besök från alla er fina människor vore verkligen inte fel, det är lätt att det blir ensamt annars.

På tisdag kommer älskade mamma på besök och det gillas! storasyster har tatuerat foten, coola du.


Förövrigt tycker jag att vissa saker går till överdrift ibland, och det är dags att lägga av nu, tack.

1 kommentar:

annakarlsson sa...

Kära syster, borde du inte nämna i din blogg att jag gaddat in dig i foten?! All smärta för att jag älskar dig syster min!