2 oktober 2009

Det var längesen jag kände mig så utvilad

woho, ett steg närmare en vackrare lägenhet. trist bara att jag inte vet när det ska bli av.

fick inte välja mina svarta köksluckor, vilket gjorde mig en gnutta ledsen.
Men det kommer bli hur bra som helst ändå, för jag är så duktig på att inreda, woho!
nejmen, det kommer nog bli hur bra som helst när det blir klart.

idag har vi bara två lektioner, svenska & kulturIdéhistora. väldigt skönt.
I efetrmiddag kommer Oskar och vi ska försöka roa oss så gott det går i min halvtomma lägenhet.

Måste handla lite till också. men det hinner jag nog innan jag ska hämta Oskar.

jag känner att jag inte riktigt vet hur jag ska lägga orden idag, och det är nog lika bra att jag slutar nu.

På söndag åker vi förhoppningsvis till Ikea, och då ska jag äntligen få ett köksbord och lite stolar, ska bli skönt att slippa smulor i sängen.

Väntar på att min dator ska trilla ner i brevlådan också, men det tror jag itne den gör, får nog förvänta mig ett brev på posten istället.

Kärlek, imorgon är det två måndader tillsammans med världens finaste pojkvän

1 kommentar:

Faster A sa...

Åh va mysigt att ha en så där halvt inte alls inredd lägenhet som man kan göra nästan vad man vill av.
Ha en skön helg!
Kramar från Faster A