30 september 2009

Fast att jag vet att jag denna dagen kommer uppleva det underbara, få nycklarna till lägenheten i handen och äntligen slippa pendla, så känner jag mig spyfärdig.
Fick en otroligt bra start på dagen, då jag läste ett sms från Oskar han skickat när jag somnat.
Kom till skolan och frös som en gris, Kallt idag!
Fick veta att jag fått 2 poäng på Matteprovet, wooho säger jag..
Jag som ändå kände att matten varit ganska lätt på sistone så var provet betydligt mycket svårare än jag trodde.
detta omvandlade en glad jenny till ett ilsket vidunder!

Jag är verkligen irriterad idag, och onsdagar är hemska!
Förhoppningsvis dör jag inte innan jag skriver på kontraktet.

detta är min offentliga klagdag, och jag mår verkligen inte bra.

Ska träffa mamma ikväll och vi ska besöka malmö, ska också bli roligt!
Så fort jag slipper denna dagen i skolan så kommer nog allt bli bra sen

Inga kommentarer: