22 september 2009

på bättringsväg

Igår var det en fantastisk dag, och varsågod att ta del av den!

Kl 12.00 tog jag bussen från Olofström till Kristianstad.
Åkte till Österäng och hittade faktiskt rätt på en gång, halledaa.
Efter en kvart kom vaktmästaren eller vad han var, och visade mig lägenheten.
Den var minst sagt charmig med sina blommiga, hemska tapeter, och de illoranga köksluckorna.
Men han lovade att om jag nu skulle få lägenheten, så skulle jag kunna få fixa det på en gång. Kan inte riktigt förstå mig på att någon har bestämt dom hemska färgerna en gång i tiden.
åkte in till Kristianstad igen, handlade ett par strumpbyxor, för mina går sönder hela tiden.
Hittade Miranda, och så åkte vi itll österäng igen, hem till henne.
Satt och väntade på att Olli, Johanna & Stina skulle komma.
Plötsligt ringer de ti telefonen, som för första gången jag varit där fungerat!
gick ner till Netto där en äcklig kille tog oss alla på stjärten och förföljde oss hem.
Åt danonino och väntade på rebecca.
Sen gick vi in till stan och åt på "peking" gott värre, och satt där i nåna timmar.
Stina fick sin friterade banan trotsallt.

Gick hem till Miranda och slog på "Besatt" men jag skrattade bara, och sov.
Stina schyschade (?) bort mig och jag fick lägga mig i Mirandas säng istället.
Sen ville tyckte Olivia att Miranda fick sova med mig istället också.

Eftersom jag haft lite svårt att andas de senaste dagarna, gjorde jag världens största dregelböl den natten, stackars miranda, och thanks for sharing, eller hur?

Vaknade tidigt och gjorde mig klar 2 timmar innan alla andra ens hade vaknat, skönt, för jag var ju inte trött.
Åkte till skoolaan, hade ensemble, åt mat och hade engelska.
Idrott sista och Volleyboll gör mig bara jättearg.

Åkte hem och åt makrillmacka.

Imorgon är det ES-konsert i Stora salen kl 10.30, missa inte det.

Pösspöss lädermöss

Inga kommentarer: