23 september 2009

det dunkar i min skallen

Ska börja mitt inlägg med att hålla med Miranda, Kan inte alla Besserwiessrar i vår klass stoppa upp något i gommen ? jag börjar bli trött på er nu.

Jag har nästan blåst iväg idag, tur att jag lagt stenar i fickorna.
Konserten idag var bra, men jag ångrar faktiskt att jag ställde upp.
Jag visste att jag inte skulle kunna göra bra ifrån mig eftersom min idiotförkyldning.
Men ändå stod jag där, och jag vet att det verkligen inte lät bra på många ställen.
Hade varit så mycket bättre om jag bara väntat, verkligen.
Nu finns det ju inte så mycket att göra mer än att lyckas bättre nästa gång.

För er som är intresserade har jag Nashwans framträdande på Mobilen, Elena skickade det till mig på bussen. Så nu har jag något att skratta åt ikväll, Söta nashwan..

Och jag ska döda Jens imorgon som skrämde livet ur mig när han hoppade ner från scenen och räckte fuckan rätt i fejjan på mig, halledaaaaaa.

Jag längtar tills jag får reda på om jag får lägenheten eller inte, samtidigt som det skrämmer mig, får jag ett nej till så kommer min kärlek till pendlandet och ABK sjunka redikalt!

Ännumer längtar jag tills fredag då Oskar kommer hit, och det skrämmer mig inte alls. Du är så vacker sötnos

Inga kommentarer: