24 september 2009

denna dagen är inte tillägnad mig

Vaknade med ett ryck och skallen dunkade.
Vattnet i duschen var halvvarmt.
Brände hela handen på plattången.
Brände mackorna i brödrosten, men hade inte tid att ta andra, så fick äta mina svarta knäckebröd med Philadephia.
Hann nästan inte borsta tänderna.
Kom nästan försent till bussen.
David och jag inser att vi tagit en förtidig buss.
Sitter i skolan.
Bläcket är slut i skrivaren, och jag måste skriva ut.
får springa upp på 3 våningen, vilket innebär 98 trappsteg.
funkade inte, fick springa ner, skriva ut igen, och upp igen.
ner och börja rita en ful tidslinje.

jag vill inte få reda på om jag får lägenheten idag eller inte, för då kommer jag inte få den, hemska dag

1 kommentar:

Levin sa...

något bra skulle till slut hända denna dag :D:D:D toppen jenny! är glad att du fick din lägenhet till slut :)