21 september 2009

I´m sorry he´s mine

Hade en märklig dröm inatt, Olivia blev störtkär i Oskar och dom gjorde en massa saker som kändes lite skumt.
Hugo och jag byggde en trädkoja tillsammans för att slippa träffa och se Oskar & Olivia. vi spelade fiamedknuff där uppe.
Hugo hade med sig en joint till kojan en dag, så vi blev höga.
skumt


Har precis ringt vaktmästaren till lägenheten, men han hittar inte nycklarna, så jag skulle ringa tillbaka efter 11.
Hoppas det blir av idag iaf!

Min hals är helt förstörd, och jag hoppas verkligen att det blir bättre till onsdag! då är det ES-konsert och jag ska sjunga en fin låt.
Kl 10.30 om någon är sugen på att komma och kolla.

Nu ska jag göra mig klar för denna fina dagen tillsammans med de jag gillar mest!
hejhej

1 kommentar:

pirremirre sa...

jag ska hela din hals när vi ses idag! Vilken tid är visningen? :) lycka tiiiiiiiiiiiiiill