20 september 2009

söndag hela helgen

Denna helgen har varit den mest slappa på flera år, det är ovant för mig att ligga hemma en hel helg såhär.
Men det har faktiskt varit ganska skönt trotsallt.
Det sägs ju att det är nyttigt att stanna upp och tänka lite ibland också.
Och äntligen har jag hunnit med de småsakerna jag aldrig orkar ta mig tid till att göra annars.

Kollat på filmer jag längtat efter att få titta på
Bakat kakor jag aldrig har tid tt baka annars
Läst böcker jag längtat efter att få läsa
Rensat gamla kläder som bara tar plats
ändrat layout här på bloggen
Sökt efter ny musik
suttit och spelat piano en hel dag


fick precis veta att Oskar är dålig igen, jag blir allvarligt talat orolig.
Hjärtat, du måste till doktorn och se om du måste opereras igen.
jag är rädd om dig.

Jag längtar tills imorgon

Inga kommentarer: