10 augusti 2009

Solen lyser lika starkt som du

Jag älskar att se dig nu, du lyser igen, mamma

vaknade med Oskar vid min sida. Söt som socker med ett svullet öga, stackare.
Pisseknagg kallar mamma det, men även en vagel kan denna grej kallas.
Duschade och åt frukost, läste roliga serier.
Kollade 5 min på tv, och gick upp och åh la oss igen.

runt 13.00 kom tåget som tog mig till Malmö.
Efter några minuter kom mamma och Anne och hämtade upp mig.
Tåg bussen till Valnöten och fikade och hade det allmänt gott i solen.
Wynona och Marita kom efter några timmar och hade ännu fler kakor.
Jag blev mätt.
åt Bananbajs också, Mums.
Tågen är knäppa i malmö, hann inte komma till Anna svenssons grillkväll.. Inte roligt alls, men vad kunde jag göra... precis, gilla läget.
Umgicks två timmar med ola på kvällen, sen kom pappa och hämtade mig.

Imorgon ska jag fixa med mina busskort, och åka till karlskrona där Faster A hämtar upp mig.
Stannar i stora staden till fredag.
Hejhej

Inga kommentarer: