8 augusti 2009

Tosselilla, ett paradis i sig

Nostalgin har nog aldrig varit så stor som den var idag.
Jag lyckas hitta barnet i mig så fort jag är på såna ställen.
Att hoppa runt i badlandet, att skrika i karuseller och framförallt, hoppa på stora bubblor, och verkligen leva livet.
Jag utnyttjade verkligen stunden där på tosselilla.
Att leka rundor i denna enorma park blir inte sämre utav att ha lekfulla och roliga människor som sällskap.
Vi testade allt. De 200 kr var verkligen värda varje krona.
Jag har åkt Larven, Extreme fly, virvelvinden, tekopparna, trampbåt & lilla tåget.
Lekt i allt vatten och ljugit för en utlänning för att få trampbåten.
Jag har lekt pirat och åkt linbana.
Fått spring i benen och sprungit till tekopparna.
fått en unge att skratta för jag är sjuk i huvudet.

Som grädde på moset har jag ett rött face och salami på axlarna.
Yeey, jag ser ut som jag brukar göra i BÖRJAN av sommarlovet (Y).
men vad gör väl det, jag är lycklig.

2 kommentarer:

miranda sa...

åh vad trevligt det låter!! :D

olivia sa...

det var väldigt trevligt =)