11 augusti 2009

Det regnar utanför fönstret

Flick-ligan har åkt till Barnens gård i detta väder, var mest därför jag avstod.
Joel, jag och Hansi är hemma och Vi har en slitdag framför oss.
Vi får se hur det blir med det, men Joel och jag ska iaf plocka ur diskmaskinen och kanske plocka ner biljardbordet.

jag har ingen mottagning på mobilen, så jag vet inte om jag får era sms.
Jag kan heller inte skicka några.


Olli och Bäccs, jag kommer inte kunna hänga med på fredag, har en syster som behöver mig, och jag vill inte lämna henne ensam just nu..
Men ni har ju varandra och Hugo och Oskar verkade ju lite pepp på att hänga med?
Vi ses väl på lördag?

Om exakt en vecka börjar skolan, och jag har inte koll på någonting..
Vi får se hur det går med allt.

3 kommentarer:

olivia sa...

det är okej :) men du ska med på lördag iaf ?

Jenny charlotta karlsson som inte pallar logga in sa...

På lördag hänger jag på.
ska på Nickelodiondagen juu, vilka spelade på kvällen?

scceB sa...

vad tråkigt. :/ men gör det du måste !! vi ses nog på lördag iallafall !! hurhur:)
gullistullis:)