2 augusti 2009

Kärlek på lasarett

Det hela blev som ett återseende den 10 juni.
Festivalen var i full gång och mina tankar om förhållanden var som bortblåsta.
Du förstörde alltihop, min plan om att vara singel.
Jag kommer nämna tre saker: Lycka, spontant och Bob Hund.
Jag var som tagen pladask, men så sjukt osäker.
Var detta bara en engångs grej, eller är han intresserad?
Nästa möte var på nästa festival, och det var då jag insåg att nej, detta är verkligen inget som bara hände, utan det finns någonting, som jag inte kan förklara, men som är spännande och intressant med honom.
Besvarade känslor kunde inte visas på ett bättre sätt.
Du höll mig vaken hela den natten, din röst fick mig att aldrig vilja sluta lyssna.

Det är någonting jag inte kan få fäste om. Något som gör mig så lycklig, glad, spänd och pirrig på samma gång.
det är inget vanligt denna gången, denna gången är det på riktigt.


För en gångs skull, känner jag mig trygg i en killes sällskap

Inga kommentarer: