1 augusti 2009

Hos Oskar

här kommer ett litet snabbt inlägg.
Igår på festen hos Alicia, var det helt okej kul, tillsammans med mina partypinglor blev kvällen väldigt lyckad ändå.
Idag blev det lite stressigt, Miranda kom in till gästrummet där jag och rebecca låg och sa att bussen gick om 40 min.
Så det bev en snabbdusch och att plocka ihop sina grejer, och ge sig av till bussen.
Hämtade Olivias lön och fixade med med Rebeccas sommarkort som alltid lyckas avmagnitiserats (?).
Sen tog vi tåget till Lund där vi hittade Oskar sittande på en bänk.
Gick rundor i stan lite och åt på donken.
Oskar och jag åkte till Nova en sväng, han köpte en pool, för hanm är lika spontan som jag, om inte värre.
Sen åkte vi hem till honom dåraa, och här sitter jag! :)

Vi ska när somhelst fylla den jävla poolen och sen äta en bit mat.

Ny månad har börjat och Olivia är min babe.
Jag behöver bild snart Olli !!!

Pösspöss

2 kommentarer:

gissa bajset! sa...

haha en pool, det är en spontan kille den där öskar !!! uhh! det gillar vi !

olivia sa...

pool! jag heter olivia