31 juli 2009

världens bästa dåliga inlägg

Här sitter jag och Miranda på Olivias rum.
Olivia är inte hemma, för hon är i hässleholm.
Men jag och Miranda är här, och det är bra.
Vi funderar på att laga mat, så att allt är klart när Rebecca och Olli kommer hem igen, som en liten romantisk middag.
Men det beror helt på om Anna har köpt mat eller inte.
Miranda och jag har shoppat på domus, en massa läsk och chips.
Ikväll bär det av till Alicia, för där är det ferre.
det ska bli himla kul.
jag ska ha på mig Olivias kläder, för jag har inga egna.
Olivia har tillochmed städat sitt rum för en gångs skull, för att vi ska komma.
Jag tycker hon borde få en klapp på axeln.
isak kastade ner sitt tuggummi från övervåningen, för han tyckte att Miranda förtjänade det.

det var det, och nu var det klart.
Nu får vi se vad som händer.

Imorgon ska jag till Oskar, tummen upp (Y)

heerraa

1 kommentar:

mirremus sa...

pickniccccck :D dom äpplena var magiska!