2 augusti 2009

Jag är en mäktig kvinna som älskar att vinna

Jag tycker det är roligt att rimma, för rebecca och jag är sjukt bra på det
Jag är fortfarande hemma hos oskar, och det är himla trevligt.
han står i duschen, och här sitter jag, go och glad.
Så, till dagens plan för dagen, INGENTING PLANERAT.
jappjapp.
vi får helt enkelt se vart dagen leder oss.
Det är roligt att jag packade grejer för två dagar sen, då det regnade hemma, och nuu är det skitvarmt ute, och eftersom att regnet påverkar mig så sjukt mycket, så har jag bara megavarma kläder med mig.... Tummen upp för mig.

oskar vill verkligen bada i poolen, helst innan kl 18.00.
Klara var iaf snäll och gick till shell för att pumpa den, men den är lite utblåst igen.
jag har också kommit fram till att lusmedel luktar tandläkarhandskar, vilket ger mig lite kalla kårar.

Sååååå, nu ska jag ringa mamma lite snabbt, sen får vi se vad som händer.
Tjenatjena

Inga kommentarer: