2 augusti 2009

Rebecca och jag battlar

Jenny: " Jag ser en banan. Ojsan hoppsan vad var det jag sa? hjälnballen sitter där sen ska, fast ändå inte där jag den la. Typ så.

Rebecca: Jag får inte ram något rim det är nog bäst att jag säger pim. Pim är en båt som är hanska så våt. Våt och Kåt är två lortiga ord. Nu ska jag laga nudlar till mig och min tjej, hoppas senare att du får dig en grej.

Jenny:Du tror att du kan sitta där och vara stolt, att du kan battla med mig som bolt.
Men ack du kommer aldrig att vinna, för jag är en mäktig kvinna. Jag kommer aldrig få slut på ideér, passar du dig inte så mosar jag dina kroppsfileer.
Som Lotta sa när vi gav varandra kli på ryggen. Förresten du har fullt med bett från myggen.

Rebecca: Uh din lilla fitta, kom så får du titta. På kanske en liten liten grej som är tok förstor för dig.

Jenny: Du blev chockad själv att du vågade kalla mig fitta, kul för dig att du inte äger någon klitta.
Du kommer aldrig kunna bli tillfredställd och nöjd, men skönt iaf att du slipper bli töjd.
Jag ville egentligen inte att det skulle bli såhär, för nu blev jag lite tvär.
Jaja, jag klarar nog mig, jag är ju kär

Rebecca: I mig babe? jag tycker om dig bara så du vet, även om du vill bli fet! Jag kan inte hjälpa att jag inte har en bra mutta, kom om du vill sutta.. Haha, vad fyndig jag kan va, det går inte en endaste dag fören du måste ha. Huhu

Jenny: Jag kan erkänna att det du ger mig kan ingen annan, som när du ollar mig i pannan. Men att jag behöver det varje dag, det är inte för mig en lag.
Jag gör vad jag vill när jag vet vad det är jag vill ha. Som den gången jag lovade att din oskuld jag skulle ta.
Jag har maktenpå min sida, tack vare astt jag har stans snyggaste slida

Rebecca: Japp, och vi har varit och badat ;)

3 kommentarer:

miranda sa...

haah gött XD

hugo sa...

hahahhaha rebecca blev sjukt ägd!

scceB sa...

Hugo är en konstig prick,
som alltid behöver sig en dick:o