16 mars 2009

sextonde mars

Underbara dag måste jag säga.
Rytmik med dansen var kanonkul idag! gjorde en massa statygrejer, vilket är jättesvårt att förklara men det var riktigt roligt!
Musiklyssningen var inte heller lika dryg som den brukar vara, och det tackar jag för!
Maten var glad, eftersom jag åt fil, som är min stora passion nu förtiden!
Miranda och jag jobbade på på matten, fast små stopp, har vi faktiskt blivit himla duktiga!
VIKTIGT ATT LÄSA
När vi var påväg till Fenix gjorde Levin en såkallad "Jenny". Med det menas att man kollar på en person, ler stort och är nära att hälsa, när man plötsligt inser att man inte känner personen, utan att det bara är en som man stött på tidigare, utan att man pratat med den.
Denna gången var det Angel, från musikalen Rent som Le ville hälsa på.
Jag skrattade stort och fick ur mig: " Haha, det var ett riktigt intimskämt!"
Det jag menade var ett intermskämt, vilket inte har riktigt samma betydele som intimskämt.
Johanna och jag hade svårt att skratta efter det, men olivia tyckte det var tråkigt.
Fikade på Fenix och hade det trevligt, gick bort till Partaj och handlade Olivias fina present, kommer bli så himla kul på fredag!
Engelska, och sen slutade vi.
Olivia och jag gick bort till datornerna, för jag skulle skicka ett arbete till Liza.
Tog en snabb titt på abk, och såg till min förvåning att det stod: " Erbjudandet om kontrakt har skickats till en annan sökare" Så nej, jag ska inte flytta i maj.
arg och besviken är jag.
Tydligen var det en kille som i sista minut ansökt om lägenheten Utan att komma på visning - detta är emot reglerna, varit på visning igå, trots att den sista dagen för visning var den 11 mars, och lyckats få lägenhten, bara för att han hade högre poäng än jag.
Detta beyder att ifall den dumma människa hade hållt sig till reglerna på abk, hade jag varit en lägenhet rikare, men nejdå, hä skiter vi i vad det är som gäller, och bara kör på.
Det är just det som gör mig så arg.

Bättre lycka nästa gång kan man väl säga, men jag är riktigt besviken

1 kommentar:

Anonym sa...

OM DU LETAR VID REGNBÅGENS SLUT HITTAR DU NOG EN LÄGENHET. och ja det kommer bli bäst på fredag. Förresten var det angel på stan ?