18 mars 2009

artonde mars

Gårdagen rullade på.
Under maten var det kaninserier ala Olivia som gällde.
Det hela började med att alla har en kanin inom sig, enligt henne, och genom att kolla på mig en stund, kom hon fram till att jag är YellowMad, En skuggig kanin som blir gul när jag blir arg, och slår med tassarna så det blir jordbävning.
Fantasi är en bra sak!
Olivia, jag och Johanna gick runt på stan eftersom vi inte hade någon lektion på länge.
två tjejer kom fram till oss och undrade om vi ville vara hårmodeller på en visning, först sa vi nej, eftersom vi inte hade riktigt tid, men efter lite eftertanke ångrade vi oss och ville helt plötsligt inget annat. Gick runt i hela stan för att hitta dom igen, vilket kändes lönlöst när vi plötsligt ser dom gå mot resecentrum. Vi började springa emot dom, och ni anar inte hur töntigt det hela kändes. Vi sa att vi visst var med på det, och vi bestämde oss för att ses på salongen runt 1.
Pirrade som bara den i magen under min sånglektion, som gick himla bra faktiskt.
Gick lite tidigare därifrån för att gå bort till salongen.
Väl framme var det bara rödhåringar han behövde, och johanna och jag var inte villiga att färga håret rött.
så vi gick, och sandra och Olivia blev kvar.
Katarina på svenskan var inte precis glad när hon fick reda på att sandra och Olivia var där, men hon är ju aldrig glad iofs.
gjorde inget vettigt alls den lektionen, och sen slutade vi.
Rebecca och jag sket i att ta tåget, och gick runt på stan i en extra timma.
Gick inom till Sandra och Olivia för att se lite resultat, färgningarna blev kanon!
Åkte hem med tåget 16.46.
Väl hemma övade jag på engelskan och somnade.

Idag da, ja, vad har hänt idag?
På engelskan hade vi inte något riktigt glosförhör, vilket vi aldrig har när jag verkligen har övat.
Kören börjar bli tråkig, men det är kul att sjunga studentsånger.
på det långa hålet gick vi runt en massa på stan, testade riktigt höga klackskor, och sandra och jag blir som jättar i skorna, men gud så snygga dom är!
hemska dumma långa ben..
Köpte en klänning på veromoda som jag tänkte ha på mig på fredag på olivias partaj.
Gick bort till idrottshallen och hade tråkig handboll.
Ännu en gång sket jag & rebecca att ta tåget, och stannade en extra timme.
Gick runt på Åhlens hela tiden och drömde att vi skulle flytta, och vad vi då skulle köpa.
Det är så himla kul att gå runt och kolla med Rebecca, man blir så inspererad!

Imorgon är jag ledig, och vad jag ska sova länge! iaf till 8...

1 kommentar:

Anonym sa...

vi är alla en kanin innerst inne.