15 mars 2009

femtonde mars

Min helg har inte varit speciellt händelserik, och inte speciellt rolig heller.
Beror säkert på att feffs har haft en kanonhelg tydligen, och det kan ju inte alla ha samtidigt, det är min slutsats!
Idag har jag nog ändå gjort mest utav de här dagarna, fast att jag egentligen inte gjort ett dugg.

Vaknade halv 10, så grymt skönt att sova lite!
Jag satt och spelade tv-spel, då pojkarna för en gångs skull kunde slita sig därifrån.
Cyklade till Konsum och handlade lite till grillningen.
Övade lite på engelskaglosorna, men gick snabbt över till att öva på pianoläxan istället, glosor är det tråkigaste som finns i hela vida världen.
Hampus kom inspringande och skrek att nu skulle jag klä på mig grillkläder för nu var det dags för grillning!
jag löd, såklart, och gick bort till de andra.
Det fick bli mitt riktiga vårtecken det!

Hampus ville att jag skulel hämta kameran, ännu en gång löd jag, och både han och jag hade himla kul med den!
bilderna kommer senare.

Nu ska jag sätta mig och öva lite till på Engelskan, och sen måste jag ringa pappa.
Tjollahopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästa gång du har en sån händelserik helg kan du väl ringa till mej... Eller kan du komma hit så får du lite omväxling.. Här är det inte bara POJKAR som spelar dataspel:-)
Kramis