1 mars 2009

första mars

Sov hos miranda inatt, måste berätta lite mer än vad jag berättade i förra inlägget!
Efter att vi sprungit till bussen och hoppat av den igen vid rese, kom Olivia på att hon var hungrig, och vi gick till donken, runt 02.00.
Det var en massa folk där.
Dessutom finns det dumma folk som vi tänkte filma och skicka in till Americas funniest homevideos. Att alla gör samma misstag att gå in i dörrarna och efter flera minuter förstå att dom inte komme öppnas eftersom resesentrum var stängt och man skulle gå runt till parkeringen för att komma in till donken.
satt där ett tag och bara skrattade.
Sen lullade vi hem till Miranda.
Hade himla kul med hennes kompisar på Msn, och Emil, Mirandas pojkvän har tappat respekten för Olivia. Haha.
ringde en massa till folk som sov, och till hetalinjen förstås.
Gick och la oss 04.05, somnade runt 04.30. Vaknade igem 06.33.
Olivia har efter denna kvällen en mobilräkning på över 1000 kr, och vi har en rolig skoldag framför oss imorgon.
Galet hur glad jag är att ni finns tjejer. NI är himla bra!
Tack Felica som fixade denna lyckade fest! Tack till Miranda för att jag fick sova hos dig i din pluttiga lägenhet. tack Olivia för att vi fick ringa alla samtal från din mobil. Tack Lukas och Riaz för ni somnade i soffan. Tack John för ordet jöka. Tack Rebecca för att du är du. Tack Levin för att du står ut . Tack Larsson för att du kom. Ni är kanon tjejer och jag beundrar er så!







Resten av bilderna finns på min BDB, JennyKarlsson

4 kommentarer:

Anonym sa...

och tack till dig kära jenny! för att du ville sova i min pluttiga lägenhet, haha. =)

JennyKarlsson sa...

haha, så lite så ;)

Anonym sa...

Ni är knasiga hela högen :D. men tycker om er ändå :)<33

Anonym sa...

Tack själv och det måste vi göra om snart <3